Monday 14 September 2015

Pelayak Percutian APAC ke Hokkaido , HERBALIFE MALAYSIA -Coach Has & Coach Nasir 0173256869 [Day 1]

Alhamdulillah , kami telah berjaya mendapatkan Percutian Percuma ke Hokkaido Japan 2015
2011 Gold Coast
2012 Tokyo , Japan
2013 Melbourne
2014 Bali
2015 Hokkaido Japan
Kejayaan ini semuanya atas izin Allah , kami hanya berdoa dan berusaha .

Day 1
Kami bertolak dari rumah ke airpot KLIA , kami menaiki  penerbangan ANA - ALL NIPPON AIRLINES . Oleh kerana , tiada direct flight ke Chitose , maka kami perlu transit dahulu di Narita , so kami mengambil keputusan to stay one night di Tokyo .

Flight pukul 7 am , so apa lagi keluar rumah pukul 4 pg . Shaan - one of coach bebas herbalife kami , menghantar kami ke airport . Thankyou shaan!!
pendapatan dan gaya hidup tidak tipikal ,tertakluk kepada individu yang gambarkan

Setelah check in bag , kami decide terus ke seberang ke c4 , blh terus ke surau dan dari sana lebih  dekat nak ke platform .

So kami pergi bersama geng ahli bebas herbalife lain seramai 14 org . Thankyou soo much beatrice n tim for helping us with tickets abd accomodation . Kalah travel agent dah diaorg ni . Yg amazing tu , diaorg hanya menggunakan aktiviti Walk n Talk sahaja pon layak ke HERBALIFE PAID VACATION !!!bravo

Yeah ready for boarding - bye bye Malaysia , hellooo Tokyo

Perjalanan akan mengambil masa 7 jam . Japan awal 1 jam dari Malaysia .so apa lagi mereput la kami dalam flight haahahahh . Sempat ambik shake herbalife strawberry dan teamix lemon . Ok fuel by herbalife nutrition

Som of kedai macam 7 eleven tu kat Ginza area ,

Sekitar area ginza tokyo , waktu malam . Apa yg dapat saya rumuskan , makanan dan pengangkutan mmg costly di tokyo . So kena lah tahu alert

Coach Has dan Coach Mnasir 0173256869

Coach bebas Herbalife

Ahli Bebas Herbalife 9 tahun

Coach Cara Turun Berat

Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife,

Senarai produk Herbalife yang di perlukan

Senarai Harga Herbalife Worldwide

Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah

Tips turun berat

Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way

Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat

Meal plan mengikut program yang anda ikuti

Pemantauan berterusan

Analisa Berat Badan

Mct Fitcamp24 Titiwangsa

Ganu Fit Camp 24 Kuala Terengganu

Puchong Fit Camp

Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak

Pendapatan Dan Gaya Hidup Tertakluk Kepada Individu Di gambarkan bukannya purata