Tuesday 1 September 2015

Coach Haslina 0173256869 (Coach Bebas Herbalife Malaysia) - Weekly Routine Gym Workout Hyperflex Sri Gombak , Gombak

Seperti biasa , setiap hari isnin saya bersama team coach bebas herbalife dan Valued Clients Program Turun Berat atau Naik Berat akan berada di hyperflex . Kat sana kami mmg spend masa 2 jam untuk workout .
Trainer? Jangan bimbang kami ada coach yg membantu .
Gym kat Gombak ni salah satu gym.Saya paling suka , besar , ventilation ok ,and dekat dengan Nc saya dan  rumah saya di taman melati 
Kat gym ni mcm mcm ragam manusia , ada yg sado kat tgn, perut selambak , ada yg da 3 bln saya tgk dok exercise , sama je badan nya , ada yg buat exercise main hentam je *mcm saya dulu heheh . 
Satu je saya nak  share , kalaulah nak turun badan bukan exercise tu paling penting tp tu makan apa selepas exercise . Hyperflex ni bawah kedai mamak , kami kalau balik of course terus dlm 30 minit ambik shake herbalife for muscle recovery and good protein .tapi yg abam sado kakak sado tu turun bawah makan mee mamak la pulak . 
Nampak sangat pengetahuan sgt kurang tentang nutrisi . Inilah tanggungjawab saya sebagai coach pemakanan . 


Excited saya sb pelanggan herbalife saya do Sabah pon takde gym , but no gym no problem , no initiative big problem . Sandy di Sabah , Tawau , tempat mmg la sangat ke pendalaman tapi berjaya melakukan senaman ringkas .Dia dah turun 12 kg tau *result is not typical ,individual resutl may varies 
Sebenarnya kita yg menentikan gaya hidup kita , kalau cuti tu selalu ingat makan mana best atau kat mana nak workout ? Nampak tak , kat situ pon kita dah tahu kan . 

So apa kata beri peluang  kepada Saya Sebagai Coach Bebas Herbalife bantu anda  mencapai gaya hidup sihat , pengalaman saya dan suami yg merupakan tahun 2015 adalah tahun ke 9 kami di herbalife pasti akanbolehkan anda mencapai target yang di inginkan 
Come join us , 
Fitcamp terengganu , puchong , shah alam , ipoh perak ,kelantan , kota bharu , titiwangsa , gombak , kl . Just buzz me , will guide you accordingly .


Pendapatan dan gaya hidup tertakluk kepada individu yang di gambarkan bukannya  purata

Coach Has 
Coach bebas Herbalife 

Ahli Bebas Herbalife 9 tahun 

Coach Cara Kurus Dengan Herbalife

Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk herbalife, 

Senarai produk herbalife yang di perlukan

Senarai harga herbalife

Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah

Tips turun berat

Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way

Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat

Meal plan mengikut program yang anda ikuti

Pemantauan berterusan

Analisa Berat Badan

Mct Fitcamp24 Titiwangsa

Ganu Fit Camp 24 Kuala Terengganu

Puchong Fit Camp

Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak 









No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.