Tuesday 15 July 2014

Pengedar Bebas Herbalife Malaysia 017 325 6869 ; Kelab Nutrisi B.I.H Lifestyle Club ,Batu Caves ,Gombak



Alhamdulillah bulan ramadhan ..da ramai yg call saya balik ..yg kata .hhmmm ingat turun berat bulan puasa ...mcm sama je?

saya kata kak ..mmgla niat da salah tu .puasa tu ibadat ..turun berat bukan  niat utama . .saya,sebagai pengedar bebas herbalife akan cuba sedaya upaya untuk   menerangkan secara terperinci  yg berat ni ada komposisi iaitu  air ,lemak ,otot .
berlapar bukan cara yang betul untuk turunkan berat badan , baca SAMA ADA SUKA BERSENAM ATAU BERLAPAR untuk turunkan berat

Club Nutrisi saya Bring It Home Lifestyle  di tepi Giant Batu Caves , Gombak tu masih ramai yg datang utk minum nutrisi Hebralife  ..yang bestnya kita org buka puasa sesama .jomlah join kita .ada lagi 15 hari ni untuk mengubah gaya hidup dan pemakanan




SEKIRANYA ANDA MEMERLUKAN COACHING YG BERKESAN UNTUK TURUN/NAIK /MAINTAIN BERAT BADAN ..KLIK profil Coach HAS

HUBUNGI SAYA Coach Has 0173256869