Wednesday 31 December 2014

Coach Has 017 325 6869 (Ahli Bebas Herbalife) ;Bolehkah Kurus Tanpa Bersenam?

entri kali ini di tujukan khas kepada ramai yang bertanya saya perkara yang sama semasa saya berjumpa untuk melakukan analisa berat badan ,meal plan yang sesuai dan magic numbers . sebelum saya panjangkan lagi penceritaan saya ,ingin saya jelaskan bahawa apa juga diet atau senaman perlukan keseimbangan ,apa yg berlaku jika tiada keseimbangan ,itulah sebab utama target tidak berjaya di capai 

Saya merupakan coach dan Ahli Bebas Herbalife selama 8 tahun lebih .Sepanjang itulah saya berjumpa dengan ramai coachee dan menghadiri training dalam dan luar negara untuk memastikan saya cukup ilmu dan sehingga sekarang saya masih lagi belajar 


mari kita mula kan antara definasi Saya Nak Kurus Vs Saya Nak Fit & Kurus 


Saya Nak Kurus 
ini memang tak perlu exercise ,asalkan
KALORI IN &  KALORI OUT
Maksud saya sekiranya kita melakukan aktiviti rumah ,naik tangga turun tangga ,memasak ,mengemop dan sebagainya .itu sahaja .Akan tetapi anda amat menjaga pemakanan harian mengikut kalori yg telah dikirakan oleh coach anda .seeloknya dua kali Shake Herbalife Formula 1 setiap hari untuk mengurangkan kalori tanpa perlu berlapar . adanya bantuan Teamix Herbalife untuk membantu ,di samping TC Formula untuk meningkatkan metabolisma .Saya sendiri sudah banyak melihat kejayaan penurunan berat badan pelanggan2 saya . Jadi sebenarnya untuk Kurus kebanyakannya datang dari makanan /kalori yg di makan .
7700 kalori perlu di bakar utk 1 kg lemak ,bayangkan berapa lama masa di perlukan untuk membakar lemak dengan treadmill ,berbasikal dan sebagainya ? sebab itu akar utama penurunan berat badan berkaitrapat dengan PEMAKANAN

sebiji Biskut Coklat nak bakar balik kena 1000 skipping!!!


Saya Nak Kurus & Fit 
ini memang kena exercise, dan sebenarnya inilah yang terbaik untuk kita .Salah satu sebab ialah penurunan berat badan anda adalah penurunan lemak ,Kenaikan Otot dan Air .sebab itulah konsep Herbalife adalah 80% pemakanan dan  20% exercise /senaman . tidak perlu mengangkat besi ,pergi gym setiap hari ,yg penting kita bersenam ,mengeluarkan peluh .kita boleh bermula dengan brisk walk di taman , jogging ataupon berbasikal ,berenang ... small progress is a progress
balik semula  ke asas penurunan berat badan ,pastikan selepas bersenam apakah yang kita makan ? pastikan kita makan makanan tidak berminyak ,tinggi kalori ,tinggi karbohidrat ? Cadangan saya ,selepas bersenam ,ambiklah formula 1 shake dan formula 3 whey protein herbalife yang rendah kalori untuk membantu menurunkan berat badan


jadi pilihlah apa yang anda mahukan ,berdasarkan masa ,kekangan kerja ,atau apa juga cabaran anda .Ingatlah bahawa kita hanya ada satu badan sahaja dan ia tidak blh di tukar ganti .

sekiranya anda ingin mengetahui berat ideal ,pelan pemakanan ,magic numbers ,senaman ringkas yang blh di lakukan di rumah .sila hubungi saya 

coach Has 
017 325 6869 
Ahli Bebas Herbalife

Klik di sini untuk melihat produk produk Herbalife Malaysia 

  • Coach bebas Herbalife 
  • Ahli Bebas Herbalife - 9 tahun 
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecatikkan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan
  • Mct Fitcamp24 Titiwangsa
  • Ganu Fit Camp 24 Kuala Terengganu
  • Puchong Fit Camp
  • Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak 



disclaimer
'produk herbalife tidak bertujuan mengubati ,menyembuh ,atau mencegah mana mana penyakit'