Sunday 19 July 2015

Coach Bebas Herbalife Malaysia 0173256869 : Coach Has & Nasir |Beraya bersama Nutrisi Herbalife di Hari Raya 2015


SELAMAT HARI RAYA kepada semua muslimin dan muslimat . Maaf Zahir dan Batin dan Salam Kosong Kosong ya . Seronok dapat pulang beraya bersama keluarga . Setahun sekalilah selalunya kami berkumpul beramai ramai  . Senangnya saya asal orang Penang manakala Coach Nasir , suami saya orang asalnya Perlis , mudahlah mengatur perjalanan . Satu hala sahaja .

Day 1 Raya 
Otw balik, agak jam juga jalan , walaupon tidaklah melekat di jalan raya , tetapi memang kereta banyak . Mmg dah plan tak nak blk awal , 6 jam juga untuk sampai ke penang . Shake herbalife da kami minum dan sediakan . Aloe Drink dan Teamix Herbalife all the time je dalam kereta . Senang tak payah stop stop , . Sampai di Tapah , stop sekejap , sb nak beli jus nak buat shake Herbalife . Rasa mmg minum shake Formula 1 Strawberry Herbalife kena ada jus . Journey i can say smooth la consider.. Arrive destination , bersalaman dan rehat rehat makan ketupat abd rendang mak saya . Best in the world 



Macam nilah Coah Nasir kemana mana , kami kongsikan nutrisi herbalife bersama keluarga dan memudahkan kami menyediakan aloe dan teamix herbalife . Takyah minta2 air ke tuan rumah semasa beraya 



Setakat ini family photo hehehhee . Lain semua kekadang sorang ada sorang lagi ntah pergi mana . Beraya di serdang, tanjung piandang ,perak , padang serai , tasek gelugor , pokok tampang , bertam and banyak lagi tempat 
*products not intended to treat or cure any disease

Produk Herbalife kemana saja la dibawa oleh coach Nasir . Aloe memang sangat membantu , rasa lebih sikit makan je , kami ambik segelas Aloe . Fuhh best


Sesi Photo la pulak bersama adik bradik saya 

Sempat bergambar keluarga sebelah saya , sebelum kami berangkat ke Perlis .


Sampai ke Perlis , yeahaa berjumpa ngan keluarga mertua saya , nanti saya upload lagi gambar beraya di perlis . 










Kepada Anda yang ingin memulakan program bersama nutrisi herbalife 
Hubungi saya 
Coach HAS 0173256869 






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.