Friday 9 January 2015

Coach Has 017 325 6869 (Coach Bebas Herbalife Malaysia ) : Bagaimana Bekerja Dari Rumah ?

Sekarang banyak sungguh peluang utk bekerja dari rumah tanpa perlu melakukan apa apa ..
Seelok eloknya berhati hati ketika anda ingin mendapatkan informasi . Tidak ada satu pon kerjaya yang tidak perlu usaha . Pasti kita perlu berusaha untuk berjaya . 
Lihat secara terperinci sejarah syarikat, produk yg berkesan dan dikenali ramai . 
Pelan Pemasaran/Strategy Perniagaan yg adil dan bukannya Piramid/ penipuan .

Saya telah bekerja dari rumah semenjak 6 tahun yang lepas .
Kids friendly - STS & HOM

Saya membawa anak anak kemana sahaja 

Biarlah saya ceritakan dahulu profil saya sebagai coach Has bersama Suami saya Head Coach Nasir . Kami berdua telah melakukan Herbalife selama 8 tahun . Suami saya telah full time career selama 7 tahun .Kami hanya menjaga customer 5 -10 km dari rumah dan banyak juga menjaga customer secara online . Kami mmg memilih kerjaya sebagai Herbalife Coach kerana inginkan kebebasan masa dan wang . Alhamdulillah atas segalanya 

Saya tahu ramai ibu yg mempunyai halangan untuk melakukan Herbalife secara part time / full time .Tambahan lagi tiada orang gaji dan perlu menjaga anak sendiri . Yelah kalau letak pengasuh pon lebih dari gaji yg kita dapat. Bkn murah sekarang pengasuh . Jadi , kerjaya sebagai herbalife coach membolehkan anda menentukan Jadual Kerja Sendiri dan Mengatur Temu Janji . 

Anda boleh melakukan Blog,Web, Social Media promosi di rumah shj 

Anda blh membantu keluarga, sahabat handai , jiran tetangga dan kawasan berdekatan . Pertemuan blh di lakukan di rumah sendiri . 

Anda blh membawa tetamu ke pertemuan HOM berdekatan dan membawa anak bersama sama keranan kebanyakan event kids friendly 

Anda blh mengadakan HOM online juga bersama tetamu anda .


Sebenarnya banyak lagi cara untuk kita melakukan kerja dari rumah dengan menjadi coach bebas herbalife . 

Sekiranya anda perlukan penerangan yg lebih jelas .hubungi kami untuk kita memulakan kerja dari rumah ini . 

Kami memang menggalakkan surirumah 
Untuk sama sama dalam Misi Mengubah Kehidupan Orang Lain & semestinya Kehidupan kita pasti berubah


Entri berikutnya saya akan menceritakan beberapa testimoni Ibu Yang Mempunyai Anak telah melakukan kerja dari rumah dan berjaya menambah pendapatan. 


Aktiviti Family Day -sesi kenal mengenal TEAM 
Mereka Membawa Anak2 ke Centre saya

Kami Memerlukan Lebih Ramai Pengedar Bebas Herbalife di setiap area di seluruh malaysia 
Step by Step cara melakukan Kerj Dari Rumah akan kami ajar 👍👍

Hubungi segera untuk menjadi salah seorang Coach Bebas Herbalife Mct Family 

Coach Has
"Pendapatan Tertakluk Kepada Individu Digambarkan Dan Bukan Purata"