Wednesday 28 January 2015

Coach Has 017 3256869 : Misi Nutrisi Herbalife ke Kemaman,Dungun,Paka, Besut, Marang & Kuala Terengganu

Salam semuanya , misi jelajah nutrisi herbalife datang lagi . Saya dan suami akan bergerak ke Pantai Timur  kuantan , terengganu untuk berjumpa dan review coachee/ pelanggan kami pada 31 hb January 2014. . Memang agak memenatkan akan tetapi  kami berpuas hati sekiranya dapat memberikan informasi yg tepat kepada semua coachee dan New  coachee kami .

Bermula dengan pitstop di kuantan untuk berjumpa dengan pelajar kptm .hah! Ada pelajar kptm kuantan nak tahu pasal herbalife dan ada yg berminat dengan herbalife Skin atau Turun Berat ?

Kemudian kami bergerak ke Kemaman menemui coach kami Coach Mira dan Coach Asma .setelah  itu kami terus bergerak ke Dungun  ,haaa kat dungun ni lah ada kedai makan ketam yang best tu ,nak stop sini ,nak stop sini ..yayyyy!!!!



Terus kami bergerak ke Kuala Terengganu berjumpa dengan my Sista Ariati ,sesi mentoring bersama coach Terengganu  .Sesi penimbangan dan pemantauan akan bermula di sini ,kami akan juga menemui beberapa orang pelanggan yang telah berjaya menurunkan berat tanpa perlu berlapar dan mengamal kan cara hidup sihat .

Next pit stop adalah menuju ke Besut ,kami akan menemui beberapa pelanggan /business coach untuk memulakan semula momentum East Coast ,

Kepada sesiapa yang ingin mendapat kan 

-Analisa Berat Badan 

-Pengiraan Kalori yg Sesuai dengan badan 

-Pelan Pemakanan

-Cara /Pola pemakanan seimbang dan Gaya Hidup Sihat 

-Pemantauan Coach yang berterusan 


Kami juga ingin mencari lebih ramai  seorang Ahli Bebas Herbalife /Coach Bebas Herbalife dalam team kami di pantai timur ,silalah berhubung  di talian 

coach Has       017 3256869 

coach Nasir    012 7030097