Wednesday 21 January 2015

Coach Has 017 3256869 ;Mencari Cara Untuk Turunkan Berat Badan selepas berkahwin ;Solusi Menggunakan Herbalife

nak Kurus memang susah 
kalau Gemok pon Susah 
jadi pilih SUSAH yang mana satu anda inginkan? 

ramai saya jumpa wanita yang ingin memulakan program turun berat badan bersama herbalife mengatakan 'saya kena tanya suami dulu"


saya faham bahawa kita sebagai isteri kita perlu meminta kebenaran daraipada suami ,tetapi adakah anda terfikir untuk bertanya kepada suami ;Abang ,bolehkah saya nak naik berat badan ?


Kaum wanita telah di anugerahkan satu yg istimewa ,penuh kasih sayang ,maka sb itulah kita di pilih untuk mengandung dan melahirkan anak .Ramai juga org yang berjumpa dengan saya mengatakan saya Besar ni kerana melahirkan anak .haruskah kita menyalahkan situasi untuk memuaskan hati ?


Sebenarnya semua alasan dia atas hanya kita yang berikan .hakikatnya semua org blh menurunkan berat badan kerana ia hanya berkait rapat dengan nafsu makan dan malas .

setuju tak .kita selalu beri alasan anak2 ,suami ,kerja ,gathering ,bersalin ,mengandung ,di bedah sewaktu bersalin ,masalah kesihatan dan sebagainya 

Jangan bimbang ,kerana saya merupakan coach pengurusan berat badan yang telah lama dan selalu berjumpa dengan ramai pelanggan /coachee yang menyalahkan produk ,menyalahkan diri sendiri ,keluarga ,gaya hidup dan banyak lagi .mereka telah mula memahami tentang kalori ,tentang gaya hidup sihat ,tentang pemakanan yg betul ,cara bersenam yg betul dan banyak lagi 


Saya sebagai ibu kepada dua orang anak ,isteri ,berumur 36 tahun ,saya masih mengekalkan berat saya 53 kg dgn ketinggian 157 cm .





sebagai coach bebas  Herbalife Malaysia  saya akan mencuba sedaya  upaya akan memastikan surirumah /wanita bekerjaya dan lain lain lagi untuk mendapatkan semula bentuk badan yg anda idamkan .bukan untuk orang lain ,tetapi untuk kepuasan diri sendiri . We do it for ourselves 👍👍

Hubungi kami untuk mngetahui dengan lebih jelas tentang ;



  1. analisa 8 perkara menggunakan tanita scale 
  2. pengiraan kalori harian 
  3. pelan pemakan berkesan 
  4. cara membancuh shake yg mudah dan mengenyangkan 
  5. pemantauan berterusan 
  6. motivasi dan penghargaan kepada kejayaan anda 
  7. sesi review berskala 
  8. fit camp di titiwangsa dan batu caves gombak 
  9. fit camp di terengganu /kuala terengganu
  10. senaman yang berseuaian mengikut umur dan stamina 

coach Has 017 325 6869 









gombak ,selayang ,rawang ,damansara ,sentul ,melawati ,keramat ,ampang ,seri rampai ,subang jaya ,kelana jaya ,shah alam ,klang ,sentul ,pengedar bebas herbalife ,batu caves ,gombak teluk panglima garang ,taman melati ,kualal lumpur ,malaysia ,ahli bebas malaysia ,kuala terengganu ,terengganu ,kemaman ,paka ,besut ,marang ,jertih ,kelantan ,sabah ,sarawak  ,herbalife24,fit club herbalife