Wednesday 20 May 2015

Coach Bebas Herbalife Malaysia 017 3256869 : Cabaran 21 Hari Kempiskan Perut bersama Nutrisi Herbalife


Yes‼️setelah saya sendiri mencuba selama 14 hari dan kesannya amatlah ketara. Semua mesti kata , yelah tu . Eh yea laaa . Kenapa result laju ni --- sebab kita powered by herbalife nutrition.

Pernah dengar kan Abs is made from kitchen ? 
Means that - Kalau kita focus hanya bersenam focus di bahagian perut tanpa mengambil kira post recovery meal selepas bersenam .. Result takkan lajulah kawan kawan . 

Pengalaman saya selepas menjalankan senaman secara konsisten di bahagian perut ,saya mendapat banyak perubahan dari dan boleh memakai seluar jeans lama ,best !!best!! 

Untuk semua valued client saya ,kami sedang menyiapkan video video yang berlainan rutin setiap 5 hari untuk anda menyertai challenge ini ,Untuk yg masih baru dan ingin memulakan program di herbalife ,anda juga blh menyertai challenge ini 

Kami memang menekakan apakah makanan  dan minuman yg di ambil sebelum ,semasa dan selepas bersenam .Tak sabar memulakan Challenge ini . Stay Tune for Next Announcement 

Hubungi saya 
Caoch Has 
Coach Nasir 
Ahli bebas Herbalife Malaysia 
Coach Bebas Herbalife Malaysia

untun mengetahui cara untuk order barang herbalife 
COD


gaya hidup dan pendapatan tertakluk kepada individu yg di gambarkan bukannya purata