Thursday 28 May 2015

Coach Bebas Herbalife 017 3256869 : Berpuasa Dengan Herbalife bersama Coach Has

Saya memang menunggu masa untuk berpuasa dengan herbalife , bestnya ialah badan akan berehat dari kena buat keje non stop aje , asyik makan makan 
Sepatutnya pada bulan puasa , kita aka makan berpada pada . 
Tapi kita kan selalu makan terlebih lebih pula . Jadilah patutnya lemak berkurang , badan lebih ringan , senang beribadat , proses detoksifikasi .. Tetapi sahur , buka puasa , lepas terawikh .. Makan sesemua ni




Haaa nampak sedap kan .. Tu sikit tu . Tambah kalau pergi pasar ramdhan .. Alahai semua sedap , semua nak . 
Do your math 
Tak puasa : Makan 2-3 kali 
Puasa : Makan 2-3 kali 
Mana nak turun lemak kan 

Sekarang saya nak share pengalaman saya berpuasa dengan nutrisi herbalife . 
*keputusan tidak tipikal , hasil individu berbeza beza 

Sahur 
Saya mulakan dengan 
Minum air 500ml sekalikan dengan Aloe 
Kurma 2-3 biji
Sediakan Shake - saya campurkan buah , soya , atau oat + kurma *pelbagaikan supaya tidak jemu .Herbalife shake ada 5  perasa . Strawberry ,Vanila, Tropical, Chocolate ,Strawberrry 
Selang Selikan dengan Teamix 
2 biji fish oil 
1 multivitamin 
1 kalsium 
Habis 500 ml lagi air kosong 

Berbuka puasa 
Aloe 250 ml 
Kurma 1-2 biji 
Shake saya biasa plain sahaja 


930pm 
Saya ambik makanan Carbo Complex + Protein , 
Makanan kegemaran spt laksa taman melati, kuala lumpur heheheh
Buah buahan 
Nasi kadang2 tengok kepada keadaan 

Yang saya perasan mmg body fat % saya drop .Saya tak berasa begitu lapar dan bertenaga utk melakukan aktiviti seharian . Best sgt sgt 



Product is not intended to treat , cure any disease 


Sekiranya anda ingin mengetahui tentang produk yang bersesuaian , hubungi saya 
Coach Has 0173256869 


Pendapatan dan Gaya Hidup Tertakluk kepada individu di gambarkan bukan nya purata