Saturday 2 May 2015

Coach Bebas Herbalife Malaysia 017 3256869 : Betul Ke Kena Makan Herbalife Seumur Hidup ?

Ramai sangat bertanya perkara yang sama dan belum lagi memahami dgn jelas apakah Herbalife Program dan Nutrisi Herbalife sebenarnya ..


Saya merupakan pengguna Nutrisi Herbalife 9 tahun . Ramai bertanya lamanya makan .. Tak leh stop ea? 
Ok yes and no jawapannya .
Yes 
* ini adalah makanan gantian -rendah kalori tinggi nutrisi , kenapa kita makan nasi ? Ayam ? ikan ? Sebab kita nak ada tenaga utk bekerja dan melakukan kerja seharian . 
Saya gunakan herbalife sampai sekarang kerana saya nak bertenaga . Saya dapat kurangkan kalori waktu pagi ,jadi shake  sarapan Ideal saya . Kalau beli makanan pon guna duit juga samakan 

Susah untuk menyediakan pemakanan yang ada micronutrients yang tinggi dan memberi nutrisi seharian kan . Jadi kalau lah ada makanan gantian seimbang mudah disediakan lagi senangkan . Haaa sebab tu saya pilih herbalife .
Macam ni nak kena timbang 

Kena kurang minyak , kurang lemak and so on 

No 
Tidak perlu lagi makan herbalife sekiranya dah berjaya turun / naik berat dan selepas selesai program maintenance . How? berat tak naik ? Coach yang baik akan share bagaimana mengetahui kalori boleh bakar seharian , workout yang blh dilakukan , makanan sihat yg boleh dilakukan dan di amalkan . 
Utk stop makan herbalife itu hak individu ,dan takkan menyebabkan kita naik berat badan . Pastikan lah gaya hidup juga bertukar menjadi  lebih aktif dan sihat .

Kalori Masuk LEBIH DARI  Kalori keluar: Naik Berat 

Kalori Masuk KURANG DARI  Kalori keluar : Turun Berat 

Kalori Masuk SAMA Kalori Keluar : Kekal Berat 

Untuk mengetahuI program herbalife yang bersesuaian dengan anda 
Hubungi 
Coach Has
Fulltime sebagai Coach Pengurusan Berat Badan 9 Tahun Ahli Bebas #HerbalifeMalaysia &Worldwide 
#Mct24FitCouple

mengetahui cara untuk membuat order produk herbalife ,
senarai produk herbalife 
cod produk herbalife



                    Coach Has