Monday 22 June 2015

Coach Bebas Herbalife Malaysia 017 3256869 : Cara Membancuh Shake Herbalife dan Step Untuk Turun Berat Badan bersama Coach Has

Saya sebagai coach yang berpengalaman selama 9 tahun dan merupakan kerjaya tetap saya ingin menceritakan sedikit bagaimana saya mengajar pelanggan saya untuk menggunakan produk herbalife .Perlu di ingat setiap coach mempunyai cara yang berbeza untuk menerangkan pemakanan 
beberapa faktor di ambil kira utk penyediaan shake dan pemakanaan 

* Personalize program yg anda ambil 
turun berat|naik berat badan |sarapan sihat |post recovery meal selepas bersenam dan lain lain lagi 
*Faktor umur 
*Faktor Magic Numbers anda  -kalori yg boleh di bakar sehari  
* Produk yang anda ambil
*Gaya hidup  - bekerja , students dll 

Entri kali ini untuk mereka yg ingin turun berat dulu ya 


PENYEDIAAN MEMBANCUH SHAKE


300 ML AIR * 100 JUS BUAH /SOYA +200 ML AIR KOSONG   
1 SUDU FORMULA 3  WHEY PROTEIN                                                              
GONCANG /BLEND DAHULU                                                               
3 SUDU RATA  FORMULA 1  SHAKE
GONCANG/BLEND
ICE CUBE *SEKIRANYA ADA

1-2 CAP PENUTUP ALOE DALAM 1 MUG AIR SEJUK 

1-2 SUDU  BELAKANG  UTK MEMBANCUH TEAMIX DALAM 1 MUG ATAU 1 LITER SUAM ATAU SEJUK 

TC FORMULA - 20 MINIT SEBELUM MAKANAN BERAT 

OMEGA FISH OIL  SEBELUM TIDUR



produk tidak bertujuan mengubati ,merawat atau mencegah mana mana penyakit 

KLIK LINK PRODUK HERBALIFE MALAYSIA


PELAN PEMAKANAN tidak dapat saya terangkan disini kerana setiap coach berlainan cara nya .Jadi tidak adil untuk saya mengambil kira cara pemakanan saya sahaja . Sebaiknya bertanya kepada coach anda ,Sekiranya anda belum mempunyai coach  bebas herbalife boleh hubungi saya COACH HAS 017 3256869 
Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk herbalife,


  • Senarai produk herbalife yang di perlukan
  • Senarai harga herbalife
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli bebas herbalife untuk diskaun murah
  •  Tips turun berat 
  • Panduan untuk eat clean 
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan setiap program di herbalife
  • Pemantauan berterusan one to one atau online 
  • Analisa Berat Badan secara berkala  
  • Mct Fitcamp MSN SETIAWANGSA 
  • Ganu Fit Camp  Kuala Terengganu
  • Herbalife Puchong Fit Camp 
  • Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak