Wednesday 3 June 2015

Coach Bebas Herbalife Malaysia 0173256869 : Bersedia Menerima 20 Pelanggan Baru di Bulan June 2015


Coach Has bersedia menerima pelanggan 20 baru di bulan June , sangat excited bulan June akan bertemu kita semula bulan Ramadhan yang dinantikan .Pada bulan ini juga semestinya kita menambahkan amalan bukannya makin berpesta makan makan . Ini yg dapat kita lihat, di mana lebih ramai yg sibuk membeli dan menyediakan juadah sahur dan berbuka . Macam macam juadah selepas berbuka , dah makan terlebih lebih , dah rasa mengah nak pergi berterawikh . 

Jangan terkejut ramai yg berat sama je bulan puasa, naik tak , turun pon tak . Malah ada yg naik berat badan .Saya dah 9 tahun berpuasa dengan nutrisi Herbalife . Samalah  dengan anak anak saya . Kalau bersahur mmg tak payah pikir apa apa .Kami Shake Herbalife shj. Mudahkan !!55 vitamin 18 asid amino . 

Sebenarnya apa juga bentuk badan kita , tahap kecergasan kita , sebenarnya kita yang bertangungjawab . Nak fit ? Nak kurus? Nak lebih Shape up? Nak lebih bertenaga ? SEMUANYA di tangan kita . Jadi buat keputusan utk berubah .tambahan lagi di bulan June ini mmg bulan yang sesuai untuk bermula program bersama nutrisi Herbalife

Pendapat saya beli dulu Program Turun Berat Herbalife ,pakej Kurus Herbalife banyak pilihan , jangan risau tentang harga produk herbalife , kami sebagai coach bebas herbalife akan memberi sesi konsultasi dan penerangan yang sejelasnya . Jangan lagi beli baju raya , ialah nak jahit pon sekarang bukaannya MURAH  , sekiranya dah dapat berat badan ideal , banyak aje baju ready made di pasaran . Lagi lagi nak hujung2 nak raya ni mestilah banyak sale. 


Buat keputusan yg betul . Berita baiknya kami boleh membantu anda . Coach Has dan Coach Nasir sudah pun 9 tahun sepenuh masa melakukan herbalife sebagai coach yang berpengalaman . Jom kami bantu !!
Turun Berat Badan 
Turunkan % Lemak
Naikkan Otot
Stamina Sukan 
Sarapan Berkhasiat 
Mengekalkan Berat Badan 
Nutrisi Seimbang Di Bulan Puasa 
Cara Kurus Dengan Herbalife

_________________________________________________________________________
Fulltime sebagai Coach Pengurusan Berat Badan 
9 Tahun Ahli Bebas #HerbalifeMalaysia & Worldwide 
 +6017 3256869 
Klik Untuk Melihat Profil Coach Has

Cara Berpuasa Dengan Herbalife bersama Coach Has -Klik disini


Lets Join Our Business -Home Based Business
Ig : Coach_Has


#herbalifenutrition #onlinecoaching  #turunberatbadan #melawati #herbalifecoachmalaysia  #produkherbalife #produkkurus #sayajualherbalife #kualalumpur #gombak #titiwangsa #jk1m  #brunei #sayanakkurus #sayacoach #herbalife24 #naikberat #tamanmelati #hijabistamalaysia #vscomalaysia  #igshopmalaysia #herbalife #igbizmalaysia #testimoniherbalife #coachherbalifemalaysia #herbalifemalaysiacoach #herbaliferesults #gymmalaysia 

Pendapatan dan Gaya Hidup Tertakluk kepada individu di gambarkan bukannya purata