Sunday 6 March 2016

Coach Haslina 0173256869 [Ahli Bebas Herbalife Malaysia] : Boleh Saya Tahu Harga Produk Herbalife?

Haaa ni memang ayat Win .. Bila dapat coaching online program Herbalife nak turun berat . Saya faham semua pon tengah semangat nak turun berat kan . Bila online ni biasalah selalu akan dapt soalan 
~Saya nak tahu harga shake herbalife ? 
~Berapa harga pakej herbalife sekarang ?
~Saya nak beli harga diskaun murah murah .
~Berapa harga paling murah Herbalife awak boleh bagi ? 
~Kalau COD tu berapa awak charge ? 
~ postage charge ke ? 
Dan banyak2 lagi soalan . Hehehe 
Firstly saya coach has dah 10 tahun sebagai fulltime coach , jadi saya akan membantu sebaik mungkin program yang sesuai sehingga anda mendapat result yang di inginkan . Ramai  beli online produk , produk sampai dah tak tau mcm mana nak mula . Kalau hanya nak murah , pastu program ke laut pon nak buat apa kan . 
Pilihan pertama ialah coach kemudian produk . 
Bukan produk pastu nak cari coach , takde org nak bantu nanti . 

Kenapa Ada Coach ? 
1) memberi penerangan tentang produk  produk yang sesuai .
 Kelebihan produk dan asas produk mana herbalife untuk program anda . Jadi semua produk dapat anda fahami fungsinya 

2) Coaching dan Pemantauan yang berterusan .
 Takdelah main lepas tangan je kan . Jual pastu hilang . Dah kita hilang arah . Kalau pon online , banyak pelanggan saya ontracj kerana dah memang keje saya sebagai fulltime coach .

3) Group Support 
Ini  penting untuk pemahaman tentang pemakanan , gaya hidup aktif , tips bersenam kat rumah dan outdoor , 

4) Pendengar yang setia . 
Hehehe . Yealah biasalah dalam program turun berat  yang sentiasa ada cabaran. Adalah pulak kawan ajak makan , kawan kutuk , org tu perli . So biasalah coach herbalife yg trusted ni akan sentiasalah mendengar dan memberi support yang berterusan . 

5 ) Upgrade program baru , lates tips dan cara turun berat yg lebih berkesan . Semua ni hanya akan dapat sekiranya mendapat coach yg betul betul hadir training dan conference yg disediakan oleh herbalife malaysia. 

Jadi biasanya ada beberapa soalan standard saya akan tanya supaya saya dapat mengenal pasti gaya hidup , informasi , pakej yg sesuai . Bukan apa , supaya semua Clients saya mendapat RESULT seperti yg diingini . 

Klik di sini untuk melihat produk produk Herbalife Malaysia 

  • Coach Bebas Herbalife 
  • Ahli Bebas Herbalife - 9 tahun 
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecantikan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan
  • Mct Fitcamp24 Titiwangsa
  • Ganu Fit Camp 24 Kuala Terengganu
  • Puchong Fit Camp
  • Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak 







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.