Monday 7 March 2016

Coach Haslina 0173256869 (Ahli Bebas Herbalife Malaysia) : Trip Berjumpa Clients Herbalife di Kuala Terengganu , Terengganu

Trip ke Pantai Timur ke Kuala Terengganu kita . Disini saya berjumpa dengan ramai team kami . Fuhh ada yang dah turun 17 kg dengan program turun berat badan dengan herbalife . *Keputusan tidak tipikal , hasil individu berbeza beza
Sempat jugalah saya berjumpa dengan 4 orang clients baru saya  . Teruja dapat berjumpa dgn mereka yang saya hanya coach online sahaja . Pertama kali bertentang mata . Hehehe dapat juga saya terangkan program pemakanan yang betul  , cara turun berat yang berkesan dengan produk herbalife . Produk herbalife yang sesuai dan upgrade diskaun lebih murah membeli produk herbalife . 


Oleh itu , ada sesiapa lagi nak saya coachkan program TURUN | NAIK berat badan atau pon SARAPAN IDEAL dengan herbalife . Area Paka , Dungun Kemaman , Kuala Terengganu , Gong Badak , Manir , Losong , Bukit Payung , Jerteh, Marang , giant kuala terengganu , mydin , merbau patah , kerteh , jerteh ,haaa banyak lagi area area di Kuala Terengganu yang nakkan coach Has bantu anda mendapatkan berat ideal , hubungi saya 

Klik di sini untuk melihat produk produk Herbalife Malaysia 


  • Coach Has dan Coach Mnasir 0173256869
  • INSTAGRAM :@coach_has
  • Coach Bebas Herbalife 
  • Ahli Bebas Herbalife - 9 tahun 
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecantikan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan
  • Mct Fitcamp24 Titiwangsa
  • Ganu Fit Camp 24 Kuala Terengganu
  • Puchong Fit Camp
  • Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak 


COACH HAS 0173256869 & COACH NASIR 0127030097

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.