Saturday 7 November 2015

Coach Haslina 0173256869 (Ahli Bebas Herbalife Malaysia ); Side Effect Guna Produk Herbalife

Ramai juga yg pm saya ,lepas cerita panjang lebar ...mesti ayat 'Win' ialah apa kesan kalau guna lama herbalfie ,ada side effect ke herbalife ni ?  'Cliche' sangat kan .Hmmm macam ni , marilah saya cerita tentang diri saya dahulu

Saya Coach Has 36 tahun telah menggunakan Herbalife selama 9 tahun .Pada mulanya program saya adalah untuk meningkatkan tenaga dan sarapan ideal . Kemudian berat badan saya tak begitu ideal ,so saya naik berat badan atau otot 6 kg .Alhamdulillah saya kekal berat 52 kg selama 9 tahun dengan sentiasa mengamalkan sarapan ideal dengan Herbalife shake . Oh ya kenapa saya boleh kekalkan berat badan sebab saya make sure kalori saya adalah kalori maintenance . Anda boleh menghubungi saya untuk faham lebih lanjut .
(keputusan tidak tipikal hasil individu berbeza beza)
gaya hidup tertakluk kepada individu di gambarkan bukannya tipikal


Suami saya pula Coach Nasir turun 16 kg dan mengekalkan berat  ideal selama 9 tahun juga . Sekarang sangat aktif dalam kegiatan beriadah seperti gym ,badminton dan juga hockey . Beliau juga berumur 46 tahun .
(keputusan tidak tipikal ,hasil individu berbeza beza)

gaya hidup tertakluk kepada individu di gambarkan bukannya tipikal


Jadi kesimpulannya jika side effect tu pastinya kami dulu yang kena kan .so kalau org tanya saya apakah side effect menggunakan produk herbalife ; pastinya lebih bertenaga ,awet muda dan dapat mengekalkan berat ideal yang di inginilah. *keputusan tidak tipikal hasil individu berbeza beza)
Semua perlu sedia maklum yang Shake Herbalife adalah makanan gantian yg mengandungi 55 nutrients dan 18 asid amino .Sesuai untuk semua orang .
Klik di sini untuk melihat produk produk Herbalife Malaysia

  • Coach bebas Herbalife 
  • Ahli Bebas Herbalife - 11 tahun 
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecatikkan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan
  • Mct Fitcamp24 MSN WANGSA MAJU
  • FREE WORKOUT  Fit Camp  Kuala Terengganu
  • FREE WORKOUT Puchong Fit Camp
  • Kelab Nutrisi BIH lifestyle Batu Caves ,Gombak 

gaya hidup tertakluk kepada individu di gambarkan bukannya tipikal 

                                            https://www.instagram.com/coach_has/