Thursday 12 February 2015

Coach Has 017 3256869 | Jenis Makanan Dan Apa Kesan Terhadap Badan |Coach Bebas Herbalife

Yes again , truth is painful .
Kita adalah apa yg kita makan . Saya Coach Has sebelum mengamalkan gaya hidup sihat , pada usia 20 an selalu cepat penat dan kurang bertenaga . Ini kerana saya selalu skip makan , suka makan makanan berminyak , banyak minum air manis dan suka roti putih . Saya memang malas senaman kerana saya rasa cepat letih . Sebenarnya gaya hidup saya mmg tidak sihat dan itulah penyebab saya menjadi seorang yg sangat pasif 

Tp itu adalah 9 thn lepas , setelah saya memahami konsep gaya hidup sihat dengan 
80% nutrition Herbalife & makanan yg baik 
20% bersenam 
100 % mindset yg betul 

Saya tidak lagi selalu letih , dapat berlari 5 km tanpa henti , pergi ke gym 3 x seminggu .Fitcamp24 TITIWANGSA 3 x seminggu .pada umur saya 36 tahun saya merasakan saya boleh melakukan  banyak perkara / aktiviti yang sebelum ini mmg susah untuk saya lakukan . 

Kita perlukan kombinasi yg betul untuk mendapatkan gaya hidup yg sihat dan aktif .



Cuba lihat apa yg kita makan

Hubungi saya 

Coach  Has 017 3256869

Coach M Nasir 012 7030097

Ahli Bebas Herbalife Malaysia 
Coach Mctfitcamp24 TITIWANGSA 
Coach Bebas Herbalife 

Personalized Meal Plan 
KCAL perday 
Wellness Evaluation 
Some tips how lose weight fast 
Menu for the day 



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.