Monday 13 October 2014

Herbalife Malaysia | Coach Has 017 3256869 : Jom Turunkan Berat Badan dengan Nutrisi Herbalife

pendapatan dan gaya hidup tertakluk kepada individu yg digambarkan ,bukannya tipikal

Saya merupakan ahli bebas herbalife malaysia selama lebih 8 tahun

Saya merupakan seorang yg sangat kurus kering hanya 43kg dan kurang stamina . Sentiasa letih dan kurang bertenaga . 
Setelah saya memulakan nutrisi bersama herbalife , saya dapat merasakan saya lebih bertenaga dan bonusnya saya naik 6 kg 
*result is not typical,individual result may varies 





Suami saya pula seorang yg selalu bersukan , terapi disebabkan tabiat makan yg tidak menentu , abg nasir telah mengalami obesiti . Beratnya pernah mencapai 76kg . Alhamdulillah selepas menggunakan nutrisi herbalife .beliau turun 16 kg dan lebih berstamina ketika bersukan.kami berdua telah menggunakan herbalife selama 8 tahun 😁
*result is not typical , individual result may varies



Jom kalau sesiapa yg nak menurunkan berat badan atau menaikkan otot -- memulakan program bersama saya 
Hubungi  saya HASLINA /MNASIR di talian 017 325 6869