Tuesday 14 October 2014

Jurulatih Bebas Herbalife Malaysia (Coach Has ) 0173256869 : Turun Berat dengan Nutrisi Herbalife

Pernahkan kita melihat artis / public figure kekalkan berat badan mereka walaupun sudah melahirkan anak ? Sudah berusia .Kita teruja melihat bentuk badan mereka . Selalu inginkan seperti mereka . 
Kulit wajah mereka  yg sentiasa jelita dan menawan 


Disebalik keindahan itu , tahukah kitap pengorbanan yang perlu mereka bayar . 
Berapa lama mereka di gym dgn PERSONAL TRAINER yg garang , tegas , strict ?
Hard training yg mereka lalui ?
jenis makan yg mereka makan 
Salad , salad & salad
Gaya hidup mereka 

Sebagai contoh sahaja cerita di atas . Yg ingin saya jelaskan. SEMUA keindahan perlu permulaan PENGORBANAN . Jangan selalu salah kan takdir .sedangkan kita punya kudrat utk berusaha 

* saya suka sangat makan kak .. Kalau saya tak makan perut saya berangin . 
Soalannya: sape yg ajar perut kita macam tu ? Diri sendiri 

*saya takde masa utk bersenam 
Jawapannya : blh je bangun 30 m awal utk just bersenam di rumah . Diri sendiri

*Saya ni mmg cpt putus asa . Kejap je semangat 
Jawapan : sebab tu dalam herbalife ada coach . Review selalu . Talk to coach . Sebenarnya dalam apa juga yg kita lakukan . Utk berjaya kita perlu ada mentor dan coach . Bola sepak kalau takde coach mmg berterabur la . 
Any sports pon . 
Berniaga juga perlu ada coach .
Nak turun /naik berat perlu ada COACH .😃😊😍😘

*Saya kena tanya suami/ isteri  dulu 
Jawapan :suami/ isteri mana tak suka pada kecantikan dan keindahan . Kita cantik / sihat pon utk mereka kan . 
Masa kita naik berat dulu , tak tanya suami/isteri pon .
Mmglah suami/isteri  tak complaint - dalam  hati siapalah tahu . 😊☺️😊
Apabila sekeluarga sihat - banyak perkara blh di lakukan bersama 

DREAM BIG but START small

Believe Believe Believe 



Saya merupakan ahli bebas herbalife malaysia . 
Kelab kami di BRING IT HOME LIFESTYLE CENTRE. di batu caves , gombak 
Hubungi saya HASLINA/MNASIR  di talian 017 3256869 sekiranya anda ingin mendapatkan konsultasi tentang nutrisi herbalife, program penurunan berat badan dan herbalife SKIN . 

Age doesnt define us , we define our age . 
Live Life the fullest 



pendapatan dan gaya hidup tertakluk kepada individu yg di gambarkan ,bukannya tipikal