Saturday 9 August 2014

Herbalife | Cerita Ceriti Turun Berat : Pengedar Bebas Herbalife Malaysia 017 325 6869

sejak 8 tahun berkecimpung dalam bidang coaching ni ..banyak sebenarnya misteri dan cerita ceriti org yg nak turun berat .apa yg dapat saya ulaskan ialah semuanya ;

  • nak cepat ,kalau boleh 5 hari 10 kg ..haa habaq hang

  • tak nak senaman ,exercise sesemua 

  • tak nak minum air takut nak kencing.#_$

  • tak nak tinggal makan ..nak makannnn.... .sanggup beli spray ,lotion  , serbuk letak kat lidah ,sanggup rendam dalam air kluar toksin .apa apa sahaj yg tak kena mengena dgn makan 

  • tak nak semua org tahu dia nak turun berat 

  • nak hanya program turun tu kalau 4 bln ,dah tu je .cukup .lepas tu nak MAKAN balik 8 kali sehari 

  • sanggup pg pg masak segala bagai awal awal rebus telor ,gril ayam ,tak makan nasi 30 hari ,pastu bangga inform yg da turun 5 kg .lepas 2  mggu naik balik .adehhhh #_#


saya perkenalkan diri saya .my age is 36 yrs old ,my weight is 52 kg ,my height is 158cm .semestinya berat saya  ideal ,tetapi kalau saya tak jaga  pemakanan ,dgn metabolisma  dan faktor umur ,sudah pasti akan akan naik berat badan.

klik profil kami disini


pinjam gambar kawan saya . 3 benda dalam badan kita yg penting iaitu 

AIR ,OTOT ,LEMAK 

SELAGI KITA TAK MEMAHAMI DENGAN JELAS  APA YG SEBENARNYA BERLAKU DALAM BADAN KITA ,SELAGI ITULAH KITA KAN 'YOYO EFFECT' DALAM PENURUNAN BERAT BADAN 


apa yg perlu  kita nak naikkan dan turunkan  paling penting  .otot atau lemak?


kita harus menjadikan tabiat setiap hari adalah gaya hidup kita .tak salah makan .infact program HERBALIFE blh makan 4 kali . APA YG KITA MAKAN TU YG PALING PENTING .

ada juga program  diet yg mengawal karbohidrat ..adakah itu kan menjadi gaya hidup kita di malaysia selamanya ? org malaysia tak makan nasi tak kenyang .hehehehehhe
lepas tu  sanggup pagi pagi bgn kul 5 pg nak masak sb kebanyakan makan malaysia adalah  karbo .nak tanya jugak bkn ke kena beli brg dapur lebih dah sb kita je yg makan tak sama mcm org lain ? dari spend katakan rm300 dah jadi rm600

herbalife adalah makanan  tapi rendah kalori dan tinggi nutrisi .katakanlah kita spend utk makan seharian rm400 sebulan ...kita hanya convert sedikit  belanja makan ke program herbalife 
.Saya mmg KAGUM  students beli starbucks  ,mcd ,burger king ,chatime sesemua .sb harganya mmglah mahal plus kalori bertingkek tingkek .

dan owh ya ..saya tak kata pon kena makan herbalife ..kalau pandai jaga kalori ..teruskan lah .yg penting jaga kalori dan pemakanan .jgn lupa 20% exercise


kepada sesiapa yg nak ubah gaya hidup menjadi lebih aktif dan sihat .20% exercise 80% nutrition .blhlah menghubungi saya  017-3256869



saya juga mencari part time coach HERBALIFE  di seluruh malaysia






COACH HAS 017 3256869